The City ersätter The hills?

Idag satt jag i skolan ytterliggare och skulle skriva ett inlägg, men jahopp då vägrade blogg.se att fungera och hela mitt inlägg försvann ännu en gång. Det var verkligen inte så kul, med tanke på att det var ett ganska långt inlägg!

Idag slutade jag skolan 16:00 och hade idrott som sista lektionen. Det var jävligt skönt att ännu en gång få ta i, även om vi bara körde skruttiga volleyboll. Sedan var det snabbt att ta på sig och sticka med Awad för att träffa Bea, Paola och Jenny vid Stureplan för att köpa Mikaelas present. Vi gick snabbt in och ut ur butiker med rea tills vi kom fram till NK. Vi köpte presenten och stack vidare. Några skulle hem och jag skulle med Bea till söder för att köpa en annan sak.

Sedan åkte jag hem till min söta mormor då hon hade lagat världens godaste mat!! Fisk med något!!! Jag älskade det!

Jag vill även påpeka att SL ibland kan suga riktigt hårt! Bussen som går innan den jag tar hade blivit inställd, så när jag kliver på bussen så är bussen helt proppfull så jag får ju stå upp. Mellan min station och nästa är det ungefär 20 minuters skillnad och jag ska stå i hela 20 minuter på bussen. Kul! Precis på uppfarten till E4 går den här bussen också sönder, så den stannar precis på uppfarten och skapar värsta kaoset. Bilar fick köra förbi på sidan av bussen.

Jag kom på att The City har börjat och jag måste verkligen börja kolla på serien! Whitney Port är grym och  New york är ju en underbar stad, så jag måste kolla! Men frågan är om The City kommer att ersätta The Hills. Vi får helt enkelt se!

Nu är min kompis Roxana här och hon klagar över att jag bloggar. Bopp du vet.. Ohh.... vi ska kolla på filim (arabiska), hejdååå!!

Pusss

 


Whitney Port

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0