Church time!

God morgon allihoppa!

Jag är
uppe tidigt idag, men jag har min orsak! Hela min familj ska till kyrkan snart och då ska man ju vara där rätt så tidigt. Min mormor och morfar är där redan vid halv nio, men det är inte så konstigt då min morfar förr i tiden var en så kallas "kyrkoman" haha! Jag vet helt ärligt inte vad det innebär, men jag skulle kunna tro att han gick till kyrkan vid varje gudstjänst. Då kan jag tala om att han har fått en väldigt syndigt barnbarn. Jag går nästan aldrig till kyrkan och jag vet inte vad det kan bero på. Min teori är att annat kommer i vägen och då blir det lätt att jag prioterar det före.

Efter kyrkan ska jag iallafall intill stan för att inhandla de sista sakerna inför Jersey! Det är helt sjukt att vi åker i överimorgon! Fan, det är härligt att säga överimorgon! Haha, men vi ska iallafall ha det svinkul och jag längtar som fasen! Det som jag verkligen hoppas på är vädret där borta, jag håller verkligen tummarna för bra väder!!

Nu håller mina föräldrar att bli tokiga på mig, så jag måste dra. Ha en bra dag!



Såhär ser jag ut nu, fett synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0