Harry Potter and the half-blood prince

Äntligen är jag hemma och jag har precis ätit en god middag med familjen. När jag kom hem ville jag bara sätta mig ner för att jag har varit på spring hela dagen känns det som. Först var jag på jobbet där allting var koasat och sedan mötte jag min lillebror för att åka in till stan och köpa Harry Potter biljetterna!

Jag vann
tyvärr inte Isabella Löwengrips tävling och har då inte möjligheten att gå på premiären med henne. Synd! Det betyder dock inte att jag inte ska dit imorgon för att kolla och nästa vecka för att se filmen! Jag längtar redan och jag vill bara säga att jag har ett jävligt tajt schema nästa vecka! Helt otroligt!

Måndag: Britney Konserten.
Tisdag: Allsång på Skansen för att fira Sannas födelsedag.
Onsdag: Jobba och sedan Harry Potter filmen.
Torsdag: Jobba och sedan frisören.
Fredag: Jobba

Ni ser hur tajt det är, men det kommer nog att bli så jävla kul! Jag längtar till måndag, tisdag och onsdag ;)

Nu ska jag cykla ner med min nya cykel till Rönninge för att köpa ett månadskort till min pappa! Ibland är man nog snäll mot sina föräldrar, det förtjänar de! Å andra sidan så är det väl jag som får motion ;)

Ha det bäst!


Nästa onsdag gäller det ;) Brossan får följa med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0