I just spent my money

Hello guys!

Allt bra? Med mig är det jättebra! Kolla vädret utomhus, jag bara steker! Det är så varmt att man vill svalka sig i Nordsjön!

Jag jobbade min sista dag på jobbet idag. Det är lite sorgligt men även lite skönt! Det känns skönt att inte behöva jobba mer på hela sommaren, samtidigt som det känns sorgligt att lämna alla sköna kollegor man haft hela tiden. Jag ska även börja skriva på mitt CV så att jag i höst kan söka ett annat jobb och jobba medan jag går i skolan.

Efter jobbet kom jag hem för att sova. Jag jobbade ju trots allt natt och jag kom inte hem föränn kvart över sju på morgonen. Jag lade mig vid halv åtta och vaknade inte föränn klockan ett. Vid halv två drog hela familjen in mot SKHLM. Jag skulle ha lite nya saker för att ta med mig till Jersey. Jag åker ju på tisdag och det är ungefär tre dagar kvar. Jag har ännu inte fattat det! Jag kommer inte göra det föränn jag sitter på planet. Jag känner mig mycket bra. Det ska bli superroligt iallafall och jag längtar grymt mycket. Jag kommer självfallet sakna min familj, mina kusiner och mina underbara vänner!

Jag shoppade två par shorts, ett linne, strumpor och skor idag. Själv blev jag väldigt nöjd med det jag köpte. Jag är inte en sådan person som köper och sedan går och lämnar tillbaka. Jag är väldigt kräsen av mig, så när jag går ut för att shoppa  med kompisar kan det bli lite jobbigt. Jag må leta jättemycket, men när jag väl har hittat ett plagg som jag vill ha, så vill jag garanterat ha det!

Nu är det bara smågrejer såsom shampoo, tandkräm, hörlurar, högtalare kvar att inhandlas, sedan är jag klar!

Ikväll ska jag på Susannas födelsedagsfest. Min underbara Susanna fyllde ju år i tisdags då vi alla var på Britney Spears konserten. Nu, ikväll ska hon ha sin middag och vi har världens bästa present åt henne. Jag tror att hon kommer att bli väldigt glad. Jag har ännu inte valt vad jag ska sätta på mig för ikväll, men det blir något snyggt iallafall. Nu måste jag gå för att fixa mig! Jag slänger sedan in en dagens outfit!

Ha det bra än så länge!


Allt jag köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0