It's over baby

Jag är äntligen hemma från bröllopet! Åh, det var så kul och självklart utnyttjade jag systemet och åt så jävla mycket som jag bara kunde, haha!

Det var första gången jag är på ett bröllop med inte så många där. Visst, vi kanske var ungefär 300 pers, men tro mig, det brukar minst vara 500 pers på att assyrbröllop. Många av de jag känner var inte där, men visst hade jag kompisar där. Tiden gick åt att ÄTA i stora mängder, dansa så jävla mycket och bara ha kul. Jag dansade nog mest och det var så jävla svettigt och varmt därinne. Det fanns ingen AC! Tänk er då 300 svettiga personer, fyfan! Tur att många av de använde deo! Det är ett måste när det är såhär varmt och jag och Aseel diskuterade det idag på gymmet.

Jag hade iallafall skitkul med mina vänner och vi dansade så mycket tills det rann svett! Man kan säga att jag tog ett pass på gymmet, haha! Jag lovar att jag blev lika svettig på festen såsom jag blev på gymmet.

Nu ska jag snart sova för att jag är jädrans trött! Jag gick ju upp vid sex för att gå till jobbet så om tre timmar har jag dygnat kan man säga. Nej, nu får det räcka! Ha en skön natt så hörs vi imorgon!

_________________________________________________________


Jag innan allt började.


Jag när jag dansar, här ser ni mig med Atra! =) (Jag ursäktar för den suddiga bilden, men när min brossa tar bild så blir det aldrig bra! Han ville en gång i tiden bli fotograf, men jag knäckte den drömmen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0