Jersey is hot

Forlat for att jag inte har uppdaterat fran Jersey, men det har varit svart att fa tag pa en dator. Jag kan saga att jag mar jattebra har i varmen och jag horde att det regnar i Sverige, det gor mig mer lycklig. Jag kan inte skriva sa mycket idag for vi vantar pa bussen som ska ta oss hem till var vardfamilj och den kommer om bara nagra minuter. Det jag kan saga ar att var vardfamilj ar bast. Vi ar sex killar som bor i ett hus och var morsa ar sa skon. Vi har aven fatt tva syskon, Corie och Dylan och bada tva ar jattesota och jattesnalla. Dylan kan vara lite irreterande ibland, men det skadar inte.

Skolan har inte borjat an, den borjar imorgon. Jag har lart kanna jattemanga harifran. Vi var 51 st fran Sverige (10 killar), 25 guter (tjejer)  fran Norge och typ 14 pers fran Finland. Vi har det jattekul tillsammans. Nu maste jag verkligen ga sa ni far ha det jattebra!

Vi hors!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte aaaaallls..Jag saknar dig, hoppas att du har CP kul! Hur gick ddet med packningen föresten? för mycket? för lite? tyckte alla om presenterna?..berätta allt..ett inlägg om dagen snälla, jag har tappat min livslust nu när du inte är här.<3<3<3

2009-07-29 @ 18:39:02
URL: http://essofhearts,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0