Smile bitch, but hide your teeth thanks!

Hej allihoppa!

Jag ber om ursäkt för en dålig uppdatering igår, och jag ska skärpa mig! Det var bara det att jag typ aldrig var hemma igår och tillskillnad från alla stora bloggare som har egna bloggdatorer med sig vart de än går, så har jag inte en tyvärr. Men nu är jag iallafall här och ska skriva lite om gårdagen och lite om idag.

Dagen började
med att jag gick till jobbet. Jag jobbade på bra och fick till och med en positiv kommentar av min chef (!). Hon var glad över att vi låg så bra till med id-korten! På jobbet fick vi gå ungefär en halvtimme tidigare för att det inte fanns något att göra och vi satt för det mesta ner. Åkte in till stan för att Susanna och vi sågs på Skanstull. Jag skulle in på blodcentralen för att lämna blod, och där behöver man ju självklart något personbevis. Dum som jag är kommer jag på att jag hade mitt id-kort på min bokhylla, great Daoud! Det får nog bli en annan gång!

Jag och
Susanna började gå mot Slussen där vi skulle träffa resten av gänget. När vi gick där duskuterade vi också att vi skulle lämna benmärg efter att hon fyllt 18 år. Det är alltid bra att lämna benmärg eller blod, för det är så många som behöver det. Du gör alltså en VÄLDIGT god gärning!

Vi träffades allihoppa i Slussen och vi gick i det fina vädret mot T-centralen. Genom Gamla Stan tog vi en glass och en Smothie för att svalka oss lite. Det blev även lite shopping för tjejerna som blev helt crazy när de märkte vilken rea det var på "French Connection" och på "Top Shop". För mig det ingen shopping då jag ska ut med farsan imorgon för att hitta saker som jag vill ha med mig till Jersey. Japp Jersey, jag åker om bara 18 dagar! Det är heeeelt sjukt!

När alla var nöjda gick vi och åt på någon thairestaurang nära Stureplan. Det var jättegott och de hade även en väldigt trevlig personal! På restaurangen blev det en del snack om Susannas födelsedag och vad vi ska hitta på. Jag kan säga att vi har BIG PLANS FOR SUSANNAS BIRTHDAY!!! Hon läser bloggen, så jag kan inte säga mer. När vi var mätta började vi att dra och hemmåt och alla skiljdes åt på T-centralen. Tack för en jättetrevlig dag!!!

Idag var det ännu en jobbdag, men thank god it's friday, och då jobbar vi bara sex timmar. Jag jobbade på som alltid och dagen blev ännu bättre när min chef sa att vi fick sluta ungefär en timme tidigare idag!! Tack för den liksom! =) Jag åkte hem och sedan vände på klacken mot gymmet. Där väntade jag (som vanligt) på Aseel. När hon kom började vi gymma och det kändes så skönt att bara träna! Körde biceps och triceps idag, så jag har lite värk i armarna, haha! Beach 10, here I come!

Efter gymmet
åkte jag hem för att duscha, för sedan skulle jag till tandläkaren. Skulle laga ett hål och jag personligen gillar inte att gå till tandläkaren, men jag har fått en tandläkare (eller jag har haft henne tre gånger nu), och hon är verkligen grym på allt! Hon gör mig lugn, vi kan snacka om allt, hon är bara bäst! Jag har aldrig varit mer nöjd med en tandläkare än nu och jag älskar folktandvården!

Efter det
var det bara att åka hem, men jag träffade Roxana och Ritta som jag fick sällskap av! Det blev en massa skratt som vanligt med de! Aldrig haft så fina vänner och just vid detta stadiet i livet känner jag mig lycklig!

Ha det bra!

___________________________________________________________


Gjorde ett besök här idag!


Vi vid Gamla stan.


Mikaela och Jessica ser jävligt glada ut! Kan det bero på att jag var där? Eller?


Jag och Elisabeth! Elisabeth är lite blyg, men jag älskar henne ändå!

Dessutom har dessa tjejer befunnit sig i Spanien i fyra veckor och blivit skitbruna. Det värsta är ju ändå att jag inte var där! Skulle jag ha kastat tallriken som var full med nudlar på de eller?

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja de är riktigt bruna de små skitarna :P Vi ses ikväll ;D Puss

2009-07-04 @ 13:50:55
URL: http://beatricenicoles.blogg.se/
Postat av: ANONYM!!!

sen när är jag blyg?! ggrrr hate u 4ever för den här bilden haha

2009-07-05 @ 14:07:31
Postat av: Daoud

Du ser blyg ut på fotot och jag älskar dig för det :D<<3

2009-07-06 @ 19:33:40
URL: http://doddywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0