Party like nobody

Tja tja!

Jag hoppas att alla mår bra! När jag för några dagar sedan lyssnade på radion, så lovade SMHI att det skulle regna idag, bullshit! Så nu vet jag att man ALDRIG ska lita på SMHI! Nej jag skoja, detklart man ska lita, men jag förväntade mig regn idag, så jag hade tyvärr inte planerat att dra till stranden.

Igår var
jag ju på 18-årsfirande! Min kära Susanna fyllde år och jag kan sammafatta festen/middagen med ett enda ord; Underbart! Jag hade det jättekul, och det verkade som att alla hade det. Vi åt jävligt god mat och drack gott. Sen blev det även tårta till dessert och Susanna ska alltid vara one of the kind, så hon hade en såndär dubbeltårta. Jag vet inte riktigt vad de kallas för, men den var jättesnygg iallafall! Sen blev det dans, och en massa Britney Spears! Haha, vi kan inte sluta lyssna på henne. Det har blivit så nu några dagar, att man bara suttit och lyssnat på Britney Spears! Jag drack faktiskt ingenting igår, inte ens en droppe. Jag har ju slutat att dricka. Detta beslut tog jag efter en fylla som jag hade i februari. Jag kände att det är upp till var och en att dricka, men jag själv kände att för mig gjorde alkohol ingen nytta. Jag hade inte det roligare på festen bara för att jag drack, tvärtom, det blev tråkigare typ och jag mådde sämst dagen efter. Mer om mitt beslut senare!

Idag har
jag inte gjort så mycket. Jag gick vid tolv ut och jobbade i trädgården. Ni fattar inte hur mycket ogräs vi hade på framsidan. Det var så mycket att man knappt kunde se jorden längre. Så idag tog jag tag i det och gick ut. Jag arbetade själv i fyra timmar! Tänk er FYRA jävla timmar! Det var jättejobbigt. Sen kom iofs min pappa från jobbet och hjälpte mig. Det uppskattades jättemycket! Nu ser det verkligen fräscht och fint ut på framsidan. Det var helt klart värt det!

Jaja, nu ska jag dra mig ner för att duscha! Jag känner mig jättesmutsig och det gör jag alltid när jag jobbar i trädgården!
Ha det gött!

_____________________________________________
Bilder från igår:


Partypeople! Elisabeth, Mikaela, Awad, Jenny och Jessica


Therese, SUSANNA, Bea, Roxana och Aseel


Jag och Aseel!


Roxana och jag. Dumma i huvudet!


Jag kör den populära modellposen ;-)


Jag såg Aseel i Duschen! Fett sexiiiig!


Susanna och hennes jävligt snygga tårta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0