The day after tomorrow

Tjabba!

Haft en bra helg? Jag har haft en underbar helg!

I lördags var jag ju med mina vänner från skolan. Det var jättetrevligt att äta med de, men jag kan säga att vi verkligen gick där som stora frågetecken. Vi visste inte vad vi ville ha och de restauranger vi ville in på var man tvungen att komma med målsman eller vara äver 18 och eftersom att vi hade två som var under 18 så gick det ju inte. Tillslut löste det sig och jag var så hungrig att jag hade tappat fyra kg på vägen till den sista restaurangen. Jag åt en jättegod bakpotatis fylld med tonfisk, god och tjock currysås och sallad. Jag kan säga er att det var nog den godaste bakpotatisen jag har ätit i hela mitt liv.

Kvällen fylldes med skratt, prat och ännu mera skratt. Sen blev det dags för dessert och jag som har börjat träna igen var lite delad om jag verkligen skulle ha dessert eller om jag ska hålla mig till tee. Haha, vad tror ni att det blev? Dessert såklart! Det är fan lördag och på lördagar får man äta vad man vill! Iallafall jag!!

Två skulle
sedan ut för att festa och jag följde inte med för att jag skulle upp tidigt på söndag för att gå till kyrkan som jag inte har gjort på jag vet inte hur många veckor. Så för mig blev det faktiskt hemgång, lite tråkigt, men det kommer fler gånger och vi ska redan ut nästa tisdag på Susannas födelsedag och jag kommer att vara död på jobbet dagen efter, haha!

Igår så
var jag i kyrkan med min mamma och med min bror. Det var så länge sedan jag var där sist så det var roligt att träffa de som jag inte har träffat på länge. Efter kyrkan var det dags för fika och sedan skulle vi åka och storhandla, kul! När vi var på SKHLM (Skärholmens nya galleria) så bestämde jag mig för att kolla vad H&M hade för sortiment där. Jag kan säga att herravdelningen sög, även om jag fick med två plagg. På nätet är det smockfullt med herrkläder men inte i butikerna och det blir jag less på!

Efter att jag shoppat lite tvingade jag min mamma och pappa till Biltema och där skulle min nya cykel inhandlas. Jag tackar min mamma och pappa som betalade vad min cykel kostade och jag är själv så nöjd med den! Jag cyklade till jobbet idag istället för att ta tåget eller bussen, och sedan cyklade jag hem igen. Eller snarare till gymmet, för att jag gick och tränade. När jag kom hem var det dags för duschen och sedan mat. Nu sitter jag här med min kvällste och ska göra något vettigt av min lediga tid här hemma.

Imorgon ska
det nog fixas pass till mig och sedan måste jag till banken för att fixa några ärenden. Allt handlar om Jersey och det ska fixas så mycket. Jag läste igenom handboken som jag fick för några månader sedan och där står det att man måste ha med sig någon sorts adapter för att kunna använda svenska elektroniska varor. Jag har ingen idé om vad för sorts adapter de menar, men jag ska nog ta och hitta en iallafall! Någon som har någon idé om vad de menar?

Nu ska jag iväg för att fika lite, ha det bra!


Ett par shorts och en sommarskjorta från H&M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0