We are all in this together

Tja!

Jag vill först be om ursäkt för dålig uppdatering på bloggen de senaste dagarna, men jag har inte varit hemma så mycket om jag ska erkänna. Sedan när jag varit hemma så har jag varit för trött för att skriva ett inlägg.

Jag har
inte så mycket att säga om idag. Det enda jag kan säga är att det var skitjobbigt att vakna och gå till jobbet idag. Jag var så jävla trött! När jag sedan kom till jobbigt gick det hur segt som helst! Jag hatar sådana jobbdagar! Efter jobbet mötte jag min pappa vid Flemingsberg. Vi skulle nämligen till polisstationen för att fixa ett nytt pass till mig. Mitt gick ju ut förra sommaren. Så snart kommer ett nytt pass! Äntligen! Efter det åkte vi hem och jag var skittrött så jag inställde min träff med Susanna, men jag bad henne att ringa mig vid fem för att tala om för mig om vi kunde ses ikväll för att kolla på en film eller inte, men det kunde hon inte.

Tillslut blev det så att vi åkte hem till mina kusiner i Södertälje. En kusin till mig hade kommit från Danmark, så vi skulle hälsa på de. Jag hade inte sett henne på tre år och fyfan vad stora vi alla har blivit nu. Jag kommer fortfarande tiderna då vi alla lekte tillsammans på gården. Vi körde burken, kurragömma och land och hav eller vad fan det nu hette! Det var jättetrevligt att träffa alla och jag älskar att jag har bra band till alla min kusiner och släktingar!

Jag kom
precis hem därifrån nu och ska snart börja kolla på någon film eller något. Jag har iallafall haft det bra, och jag älskar min kompis Roxanas sista inlägg! Alla bilder har en betydelse för mig! ALLA! Jag älskar dig tjejen och kommer ALLTID att göra det. Jag skiter fullständigt i dina PMS anfall på mig eller att du hela tiden ska vara så envis! Du är och kommer alltid att förbli en pärla i mina ögon! <3<3

Ha det bra nu då och vi hörs mer imorgon!


Ugly at the outside, but beautiful at the inside!

Kommentarer
Postat av: Personal Stylist

Checka in den här bloggen om det nya heta killmodet och unika plagg för er Guys http://cafeinstyle.blogg.se

2009-07-12 @ 03:20:49
URL: http://cafeinstyle.blogg.se/
Postat av: Johanna

Är inte du Daoud från typ Salem ??

2009-07-12 @ 21:01:43
URL: http://yanii3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0