A short list


Nämn något som gjorde dig glad igår: Det finns ingen bättre känsla än känslan som man får när man går från jobbet. Love it och det gjorde mig glad igår.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Soooooov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Såg på ännu ett avsnitt av "The real housewives of Orange County"
Det sista du sa högt: Var tyst!
Det senaste någon sa till dig: Jag är tyst
Vad har du druckit idag: Vaaaaatten i stora mängder.
Vad var det senaste du åt: Rissifrutti haha :P
Vad var det senaste du köpte: En glass, en calippo =D
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Det är natt, så det är lite kyligt =/
Godaste glassmaken: Jag ska vara lite tråkig nu, men jag älskar choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo, det gör jag! Absolut!
Sover du tungt: Haha, ibland och ibland inte.
Drömmer du mardrömmar: Jag vet inte ens om jag drömmer några drömmer (?)
Trivs du med ditt jobb: Hrrmmmm, sådäraaa
Favoritklädsel: T-shirt och shorts
Favoritlåt just nu: Miley Cyrus - The climb
Vad ser du om du tittar till höger: Dörren ut från mitt rum
Vad gör dig glad just nu: Att jag snart ska få sova :D
Vad ska du göra härnäst: Sova
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: Väldigt flummig och glad
Favoritgodis: Allt som är surt
Kläder just nu: En tee och ett par shorts
Sommarplaner: Jersey och sedan eventuellt Grekland =D
Hur många kuddar sover du med: Älskar kuddar och har just nu tre ;)
Spelar du något instrument: I wish I could play guitar
Morgon eller nattmänniska: Verkligen en nattmänniska!
Vad är viktigast för dig: För mig är min familj och vänner viktigast!
Är du kittlig: Yes
Snarkar du: Haha, vet inte ;P
Stjärntecken: Vattuman :)
Äckligaste insekten: Hatar spindlar över hela mitt hjärta! Det finns nog inga värre insekter än spindlar. Äckliga som fan, fyfan!
Stökigt eller välstädat: Alltid välstädat :)
Längtar du mest efter just nu: Britney Spears konserten och Jersey!!!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0