Aseel + Daoud = Best fucking friends

Ett jordgubbs fritt Sverige, är inget för mig!!

Jag hoppas
att alla ni därute njuter av det härliga vädret och av ... jordgubbar såklart! Själv njuter jag av vädret men tyvärr hittade vi, jag och Aseel inga jordgubbar!

När jag
idag kom hem från jobbet mötte jag Aseel som var en HALVTIMME försenad! Men eftersom jag är en bra kompis så väntade jag på henne, och visst var väntan mödan värt! Vi gick till ica för att köpa saker till vår tårta som vi skulle bara idag och som btw ligger i kylen just nu. När vi gjort det gick vi hem till mig i det härliga vädret. När vi kommer hem till mig märker vi att min pappa inte har fått tag på några jordgubbar, så vi får gå ner till Rönninge för att kolla på konsum efter jordgubbar. Väl därnere hittade vi inga jordgubbar alls, så vi körde med ananas, banan och godis ;)

Nu är
tårtan bakad och den ser jävligt god ut. Vi väntar på att den ska bli lite kall så att den blir en aning frisk att äta! Fatta vad vi kommer att BLI tjocka. Aseel kommenterar att vi redan är tjocka, men gumman lilla, du kanske är tjock, men jag är smal!!!

Juste jag vill även påpeka att vår AC (air condition) på jobbet suger! När jag idag kommer till jobbet blir jag mött av världens eldsvåg och det var verkligen så varmt att jag inte kunde andas. Det sög! Efter ett tag gick de igång, men tror ni inte att de slås av efter ungefär en timme? Alla på jobbet dog nästan, haha!!

Nu ska jag gå för att äta tårta! Ha det gött!


Jag och Aseel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0