Hello sweden

Härligt väder det är ute va? Det är så varmt att jag håller på att smälta! Haha!

Idag var jag ju hos tandhygienisten och det var inte kul kan jag säga er! Ni fattar inte hur ont det gjorde när hon skrapade runt mina tänder med ett vibrerande verktyg som de använder när de tar bort tandsten. Det gjorde jätteont. Det som jag störde mig mest på var att hon hela tiden sa "Slappna av"!! Hur fan tror hon att man ska slappna av när det gör skitont?! Jag fattar inte det, jag försökte faktiskt slappna av, men jag kunde inte det. Jag blödde skitmycket och jag har fortfarande blodsmaken i munnen på mig, inte kul!

När jag gick därifrån med smärta i munnen så gick jag till simhallen och gymmet för att kolla på simbassängen var öppen och det var den! Jag hoppade i för att simma och jag simmade 50 längder bröstsim. Jag simmade alltså 1250m bröstsim utan att stanna någongång! Jag är stolt över att jag tränade idag. Jag har lovat mig själv att träna varje dag fram tills Jersey! Man måste ju se lite bra ut därborta, annars är det ju inte kul.

Snart ska jag till jobbet och det är mindre kul. Men jag får tänka att jag har 15 arbetsdagar kvar och sen är jag leedig resten av sommaren. Det gör saken mycket bättre. Man vill nästan jobba för att sedan räkna ner dagarna till semestern.

Aja, nu ska jag dra mig för att göra annat! Ha det bäst! Vi hörs ikväll!


Smothien som jag gjorde igår! Den innehåller bara frukt! Jättegod och jättenyttig!


Min brunch idag! Den bestod av mackor med kokta ägg på, tomater, en kopp te, ett glas proViva fruktdryck och ett glas mjölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0