Jersey, here we come!

På tisdag är det endast FYRA veckor kvar tills jag först åker till Frankrike och sedan till Jersey. Inte nog med det så följer även en av mina bästa kompisar, Roxana, med mig. Det kommer att göra resan ännu mer spännande och rolig. Det är vår första resa tillsammans och absolut inte vår sista!

Jag kommer exakt ihåg att för ungefär ett år sedan så satt vi där och planerade vår nästkommande sommar. Vad skulle vi egentligen göra? Dra till mölle? Dra på grönan? NAE, det var för tråkigt. Jag kommer ihåg att språkresan kom upp, men det var inget vi tog för givet. Vi himlade med ögonen och tänkte, som om vi ska åka på språkresa?! Forget that! Nu ett år senare är det för givet att vi ska på en språkresa tillsammans. Detta kommer att bli grymt!

Vi har redan bestämt vad vi ska göra och vi har kommit fram till att vi ska göra så mycket som vi bara kan. Vi ska festa, shoppa, fika, gå på bio, bada, sola, utforska Jersey, åka bananaboat osv. Det går inte att berätta hur mycket vi vill hinna med på ynka tre veckor.

Det är som skrivet tidigare endast fyra veckor kvar, och jag är medveten om att dessa fyra veckor kommer att löpa iväg och då står vi där på Arlanda och ska ta flyget till Frankrike. Awesome!

OBS! Jag åker till Jersey som är en ö och som ligger lite utanför Frankrikes kust. Ön tillhör Storbrittanien!



Jersey

Kommentarer
Postat av: Roxana

OMG HABIBI VI KOMMER HA THE TIME OF OUR LIVES :D

2009-06-21 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0