Joe Jonas - Gotta find you

Jag hoppas att ni vet vilka "The Jonas Brothers" är. Jag hoppas också att ni känner till filmen "Camp Rock"! Haha, om inte, så fattar jag att ni inte är riktiga Disney fantaster! Jag själv ÄLSKAR Disney och allt de gjort! Deras filmer är underbara och deras serier likaså. Visst är det töntigt att som 18-åring kolla på "Hannah Montana", men det är ju förfan så jävla kul! Haha! Och Miley Cyrus är så jävla skön!

Aja, tillbaka till Jonas Brothers, jo det är såhär att min kusin fick mig att lyssna på en jävligt bra låt som Joe Jonas sjunger i filmen Camp Rock. Den får mig att tänka på kärleken (jag vet att det låter lite klyschigt)!

Lyssna och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0