Lady GaGa - Love Game

Äntligen hemma från en lång dag på jobbet! Det suger verkligen att jobba nu när det är fint väder, men jag hoppas att det är lika fint i helgen och hela nästa vecka. För då kan jag iallafall njuta av solen! Jag är jätteavis på alla som är lediga just nu, men man kan inte göra så mycket åt saken. Det är bara att ta emot och svälja, haha, det lät lite snuskigt det där ;P

Vad händer
nu då? Ja, jag ska dricka te och kolla på "Paris Hiltons' new BFF"! Jag älskar det programmet, så jävla mycket drama!

Vi hörs efteråt!


_______________________________________________________

Juste, idag när jag satt vid tv:n så spanade jag in Lady Gagas musikvideo till låten "Love game". Jag tror nog inte att jag sett en bättre video! Den är rå, sexig och så jävla bra. Man sitter ju där som en gris och vill liksom bara dansa av sig. Hon är även skitsexig i videon! Lady Gaga är inte en jättestor favorit hos mig, för de flesta av hennes låtar låter nästan exakt likadana. Samtidigt tycker jag att hon väl är lite mediakåt och vill bara att det ska skrivas så mycket som möjligt om henne. Har ni liksom kollat på vad hon tar på sig ibland? Jaja, skitsamma! Hon har gjort några bra låtar och denna är en ny låt av henne som jag börjat att älska! Lyssna och kolla själva!



Lady GaGa  - Love Game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0