Paris Hiltons new bff

Jag har börjat kolla på ett nytt program som för tillfället inte visats i svenska MTV. Paris Hiltons New BFF season 2! Jag följde aldrig säsong ett, men jag vet att det var en tjej som vann då. Tjejen var enligt Paris bara mediakåt och ville bli känd så Paris dumpade henne och bröt med henne. Nu visas säsong två på MTV.COM och det enda jag kan säga är; DRAMA! SO MUCH DRAMA! Jag tror inte att det finns ett avsnitt som jag har sett som INTE innehåller tjaffs och skitsnack. Jag ska faktiskt inte klaga för att det är det som gör programmet. Man vill ju inte kolla på något som är så boring att nästan vill sova. Så bring up the drama bitches! ;)

Jag tycker faktiskt att det är lite överdrivet att Paris letar efter en bästa kompis i tv. Hon kan lika gärna hitta en på egen hand. Men naturligtvis är detta också något som henne att visas i media lite mer. Hon behöver  ju lite extra money *hrmm*! Jag gillar inte Paris och kommer nog aldrig att gilla henne. Hon har inte gjort något speciellt som man kan tycka om henne för. I programmet säger hon att hon inte vill ha en bästis som flörtar med Paris killar, och att hon inte kan acceptera sådant. Det enda jag vill säga är, tänk om Paris! Hur många gånger har vi inte hört att Paris har snott och hållt på med  killar som already var upptagna? Hur många gånger? Lite falskhet över det hela tycker jag!

Sen vill jag även kommentera hennes röst i programmet. Hon får verkligen sig själv att låta som ett oskyldigt barn. Come on! Vilken kvinna i 20-årsåldern vill låta som ett barn? Jag lovar er att det låter värre än en anka, men vad kan man göra åt saken. Det är ju ändå Paris Hilton som vi snackar om.

Nej, för mig är programmet bara ren underhållning, det är ingen person som jag skulle vilja vara BFF med! NEVER! Maybe for her money =P

 


Paris Hiltons' new BFF

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0