The real housewives of ...

Äntligen hemma från jobbet. Det känns jätteskönt att vara hemma och jag är jätteavundsjuk på alla er som faktiskt är lediga denna vecka. Jag menar, kolla vädret på dagarna! Det är stekhet och då är det faktiskt inte så kul att vara på jobbet och veta att man slutar vid 24:00!

Jag ska
inte klaga mer, jag får ju ändå jävligt bra betalt och jag kommer att kunna göra mycket i juli! Dessutom jobbar jag mina tre sista veckor nu, så det är snart för mig att ta ledigt.!

Igår kväll
blev det inte så mycket bloggande för att jag satt istället och kollade på programmet "The real housewives of Orange County". Fyfan vilka lyxkvinnor. Jag kollade ett avsnitt och blev riktigt sugen att följa fler avsnitt för att det var så underhållande. Vem vill inte kolla på kvinnor som shoppar som djur, äter på dyra restauranger, bor i slott och har fetaste bilarna?

"The real housewives of Orange County" är en serie, sen finns det ju också "The real housewives of Dallas", "The real housewives of Texas" osv. Ikväll på tv3 skulle "The real housewives of New York" börja och jag ville så gärna se avsnittet, men tyvärr kunde jag inte det då jag jobbade. Jag hoppas att någon annan såg seriestarten.

"The real housewives of ..." handlar ju om lyxfruar som bor stort och shoppar mycket. Man får följa ungefär 5 st fruar som alla är kompisar. Man får följa deras hysteriska och bortskämda vardagar. Man får se vad de shoppar, vad de kör och hur de bor. Man får följa deras intriger med varandra och deras ständiga kamp om att vara den "snyggaste" housewifen.

Jag rekommenderar
serien till andra som älskar att kolla på serier som handlar om rika människor!


"The real houswives of Orange County"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0