Yesterday, today and tomorrow

Äntligen hemma från stranden ... det tog ungefär ett dygn och några timmar. Haha, nej jag skoja!

Igår skulle jag ju till stranden med min familj och med min kusins familj. Vi skulle till Farstanäs havsbad (det ligger INTE i Farsta), men när vi är påväg, ja då har vi kommit till "Nya Malmsjöbadet" ... vi fick då vända om, men bra som jag är så hittade jag till Farstanäs havsbad. Som jag tidigare sade till min mamma, så var det fullt med människor där. Jag menar, det är ju fint väder och jävligt varmt, vem drar då inte till stranden?

Vi var där i ungefär sex timmar och dessa sex timmar gick åt att ta mitt första dopp detta år, vi solade, åt och körde volleyboll =) Vi hade jävligt chill därborta och det var urskönt att bara vara i solen och för en gångs skull även njuta utav den! Juste, det var ett gäng som ville ta volleybollplanen ifrån oss, och då började min kusin (som är en tjej) att tjaffsa mot de! Det var coolt tyckte jag, haha ;) You goo girl!!

När jag
kom hem så hoppade jag på telefonen för att göra ett samtal till Rebecka. Hon var ute såklart med några, men jag såg till att joina de. Efter att jag sprungit runt i halva Salem så hittade jag henne tillslut! Vi var ute och gick ett tag och bara snacka om allt och alla. Det var jävligt trevligt att för en gångs skull få tillfälle att snacka med den där tjejen!

Kvällen slutade med att jag hade kliat sönder mina ögon så att de var blodsprängda och det såg ut som att jag grät. Det var inte kul!!!
________________________________________________________

Jag kunde
inte sova på hela natten. Detta tack vare att min näsa hela tiden skulle rinna och täppas igen, och tack vare min ögon som hela tiden kliade och blev tårfyllda. Efter lite, "jag är sjuk", "mina ögon svider", "min näsa rinner hela tiden", så fick min mamma upp mig. Vi skulle till en kyrka i Södertälje, som btw var jättesnygg! Stor och fin inuti!

Efter kyrkan
åkte vi hem till en släkting till oss som bjöd på en jättegod lunch. Det var så varmt idag så jag vägrade att sitta i ett hus hela dagen. Så till slut fick mina föräldrar nog och vi åkte hem. Så fort vi var hemma satte jag på mig lite lättare kläder och fick sedan sjuss (?) gill möllebadet där alla mina vänner var.

Jag hoppade
i och badade ett tag och hade skitkul med de. Sedan gick vi upp för att sola ett tag.

Nu efter
ett jävligt långt inlägg, så är jag hemma och har precis duschat. Jag vet ännu inte vad jag ska göra ikväll, men något händer väl. Jag ska även inte glömma bort att jag ska upp tidigt imorgon för att jobba!

Hej så länge!


Jag när jag spelar Volleyboll =P


Mina snygga kusiner!


Jag bjuder på denna bild ;)


Bild från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0