Shopping

För ungefär en vecka sedan shoppade jag. Tyvärr var jag ena dagen ute innan rean, när jag sedan såg rean gick jag ut på stan igen för att hitta något. Dessvärre hittade jag inte så mycket på rean, men jag hittade ett par jeans som jag velat ha i ungefär två månader. Jag har letat efter sådana överallt och jag kunde inte hitta några. När jag sedan är inne på Beyond Retro (älskar butiken btw, man hittar alltid något!) så hittade jag sådana jeans. Jeansen är självklart vintage, men de kommer från Levis och de var ursnygga och passade mig perfekt!

För några
inlägg sedan lovade jag att fota det jag hade köpt för att visa, det är lite dorky, men jag gör det anyway! Haha, det är kul att blanda lite engelska och svenska i texterna, jag menar, jag skriver ju inte direkt ett examenarbete som jag ska få betyg på, därför kan det lätt bli tråkigt om man hela tiden skriver korrekt. Hellre att en text innehåller lite roliga uttryck än en text med bara korrekt och avancerad svenska.


Byxorna längst till vänster kommer från Beyond Retro
Byxorna i mitten kommer från Zara
Tröjan kommer från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0