Britney - en riktig gudinna!

Jag är ett grymt stort fan av Britney Spears och det har jag varit sedan barnsben. Jag kommer fortfarande ihåg när jag stod i vardagsrummet och sjöng till "Crazy". Jag kommer fortfarande ihåg hur jag varje gång jag åkte buss och lyssnade på Britney Spears i min CD-spelare (innan mp3 kom ut) drömde om hur Britney Spears framträdde i Globen. En dag ringer en kompis till mig och skriker ut att Britney Spears kommer till globen och jag tror helt ärligt att jag slutade andas då. Tur att jag inte dog, för då hade jag inte fått se Britney Spears. Den 12:e maj 2004 stod hon där på på globens scen och framträdde! underbart var det! Det finns nog inga ord att beskriva konserten.

För ett tag sedan släppte hon ut skivan Circus som handlar om hennes liv under åren. Hon menar ju då att hennes liv har varit som en cirkus för henne. Just nu är hon även på Circus turné, men tyvärr kommer hon inte komma till Sverige (det är iallafall inte bestämt ännu). Jag hoppas verkligen att hon kommer hit! Jag vill egentligen till London för att se henne, men jag har bestämt mig för att istället åka på HP-resa till London i sommar. 

För några dagar sedan uppträdde hon i Vancouver, Kanada. Hon klev upp på scen, men bara efter några minuter klev hon av den lika snabbt som klev på den. Publiken fick istället vänta i 30 minuter innan hon klev upp på scen igen. Anledningen till varför hon klev av scenen får ni här;



Detta gjorde verkligen min dag och jag blev så stolt över henne helt ärligt. Hon slutar hela konserten med att säga;

"Don't smoke weed, rock out with your cocks out, peace out motherfuckers!"

Words säger jag bara!

Tydligen var det några som rökte weed under konserten och Britney kände det och klev därför av scenen!

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0