BLOGGKRIG

Ingen, verkligen ingen kan ha missat Desiree Nilssons och Paulinas bloggkrig! Herregud vad det är töntigt, men ändå sitter jag där som en hund och läser varje gång de har uppdaterat. Inte för att det är viktigt att läsa, utan mer för att det är underhållande. Jag menar, tänk er två fjortisar som har krig genom deras bloggar?! Det enda de vill komma fram till är att båda är fjortisar, lögnare, rökare, dricker alkohol, har sex med varandras pojkvänner och en massa saker. Det är det roligaste jag har vart med om på riktigt länge. Haha, ta er en titt och njut; Desirée och Paulina haha!

Ändå är det en av de larvigaste sakerna jag har sett. Jag menar, väx upp tjejer och bete er som riktiga tonåringar. Har ni problem kan ni ta det IRL eller åtminstone genom telefon. Ni båda har två stora och kända bloggar, vi vet, men bara för det behöver ni inte bråka och tjaffsa genom de. Inläggen blir värdelösa när man ständigt sitter och läser; hon röker och har knullat han och han ... VÄX UPP!

Jag kände redan när Paulina kom till Sverige och de började att umgås igen att det snart kommer att hända något. Vad som helst, men något skulle hända. Avundsjuka Sverige! Nu bröt det för Paulina. Hon märkte att Desirée hade fått i sig lite för mycket luft över sin "stora" blogg och de några tusen fler besökare som hon hade jämför med Paulina. Jaja, we get it!

Löjligt att jag sitter och slösar energi på det, men det är det värt tycker jag!

Puss!


Två fjortisar bråkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0