Fired up

Nu blir det filmtajm! Lite sent kanske, men vem bryr sig när jag inte ska upp så tidigt imorgon. Skolan får vänta en vecka till, inget ska få förstöra min filmkväll. Inte ens facebook!

Filmen heter Fired Up!
Den är regisserad av Will Gluck.

Såhär skriver CDON.COM om filmen; "Två stjärnor i skolans fotbollslag, Shawn och Nick, kommer på den briljanta idén att anmäla sig till tjejernas cheerleader-läger. Som de enda killarna på lägret kommer de kunna välja och vraka bland tjejerna. "

Jag hoppas att den är bra, annars jävlar! Vi hörs efter filmen! Pöss!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Hoppas helgen har varit bra! :) och att filmen är bra ^^



Kolla och kommentera gärna min blogg! :)

2009-08-17 @ 02:14:51
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: adina

sjukt fin blogg!

SÄLJER JÄTTEBILLIGA OCH SNYGGA TRÖJOR! KOLLA IN MITT SENASTE INLÄGG! :)<3

2009-08-17 @ 18:23:17
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0