Krakhoe was great!

Tjena bloggen!!

Äntligen är jag hemma i Sverige. Krakow var underbart och vi hade det skitkul kan jag tala om för er. Jag tänker senare berätta lite mer om vad vi gjorde därborta, men detaljer tas bort, ni vet vad man säger, what happens in Krakow, stays in Krakow! ;P

Precis när jag klev över dörrtröskeln så skyndade jag mig snabbt in i duschen för att ta en lång och skön dusch. Jag var jättesmutsig och kände mig äcklig! Jag har de senaste dagarna inte sovit alls, så just nu känns det lite förfärligt, men inte ska det förstöra min dag. Sova gör man på natten och än så länge har natten inte kommit.

Snart ska jag hem till Roxana, vi ska vara idag och därefter ska vi till Robbans Pizzeria här i Tumba! Det ska bli jättegott och jag har helt ärligt längtat efter detta i år och dar! Aseel, svikaren, svek oss. Hon "hatar" pizza. Kan man ens göra det?! Jag fattar inte det. Vi ska iallafall ringa henne efteråt och då ska väl vi göra något tillsammans. Vad vet jag inte än så länge!:P

Nu väntar
Rox på mig så jag måste sticka. Ha det bra så hörs vi senare!

JUSTE, min kamera har tyvärr gått sönder så det kommer kanske bli väldigt bildfattigt, men jag fixar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0