Overprotected

Ibland kan jag känna att jag inte får vara självständig nog i mitt liv. Jag får inte ta egna beslut eller göra något helt eget. Det suger! Visst vill alla känna sig självständiga i sitt liv. Jag har nått gränsen, jag är 18 år gammal och jag fattar inte varför jag ibland inte får gå min väg och ta mina egna beslut. Jag bryr mig inte om jag tar omvägar, det gör livet mer värt att leva. Man behöver inte alltid gå den raka vägen, ibland är det nödvändigt att ta några omvägar. Jag ska följa mitt hjärta och ta mina egna beslut. Jag lever mitt liv och inte någon annans. Jag är inte född till att tillfredställa någon annan människa här på jorden än mig själv!

Ibland känner jag såhär;


Britney Spears - Overprotected

Say hello to the girl that I am
You're gonna have to see through my perspective
I need to make mistakes just to learn who I am
And I don't wanna be so damn protected

There must be another way
'Cause I believe in taking chances
But who am I to say
What a girl is to do
God, I need some answers

[chorus:]
What am I to do with my life
(You will find it out don't worry)
How am I supposed to know what's right
(You just got to do it your way)
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected




Kommentarer
Postat av: Natalia

Vi kan alla känna så ibland, men allt handlar om det du säger; Att gå sin egen väg. :)



<3

2009-08-15 @ 03:32:37
URL: http://www.trashy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0