I <3 ME

Jag vill börja inlägget med att be om ursäkt för de depigga inläggen som jag har skrivit, men jag kan ju inte alltid vara på topp, även om jag är det 99% av tiden. Den vanliga Daoud har kommit fram igen kan jag lova er ;)

För det andra så måste även jag (ovanligt) erkänna att jag suger på att uppdatera ibland! Haha, det är lite synd om alla er läsare som tvingas vänta på mina inlägg. Jag ska verkligen skärpa mig, men jag kan säga att jag är lätt distraherad. Saker distraherar mig hela tiden! Som nu, faceboook! =(

Så vad hände igår?

Jo, jag blev upptvingad av morsan att åka med familjen till Alby gård som ligger i Tyresö. Där skulle tydligen hela min kyrkförsamlingen träffas. När vi är framme märker jag att ingen av mina vänner är där, kul! Vädret skiftade mellan sol och molnigt. När det blev molnigt blev det till och med iskallt! Det var inte ens kul att vara i Tyresö. Jag låg där på filten och läste ur Lasermannen istället.

Vid fyra
tiden så pallade jag inte mer tyvärr, så jag fick skjuss av min moder till Tyresö Centrum. Därifrån tog jag bussen mot Gullmarsplan och därifrån åkte jag vidare mot stan. Eftersom att Jonas vägrade ringa så strosade jag runt på stan ensam. Det skadade inte. Jag gick från den ena butiken in i den andra butiken. Det var skönt att fönstershoppa lite, imorgon gäller riktig shopping!

Efter ett
tag så träffade jag Roxana, min BFF! Vi gick runt ett tag och sedan träffade vi våra vänner från språkresan Lovisa, Hanna, Mikaela, Malin, Lovisa, Elin och Anetta =) Dock blev det bara en kort träff, tyvärr. Vi hittade inte de efter att ha varit på toa. Det var synd. Vi drog senare på The Voice. Jag har helt ärligt inte sett så många fjortisar samlade på en och samma plats. Det var proppfullt med folk att jag typ kvävdes ihjäl. Som tur var jag inte kvar längre till. En tårgasbomb hade tydligen exploderat senare på kvällen där.

Jag stack senare och mötte Alina, Alex, Diana, Alexie, Assar och Axel vid Nivå22 där vi skulle ta vara på att vi är 18 och dricka lite. Efter det så drog vi till "klubben" La Isla. HAHAH, jag ville garva livet av mig när jag kom ner. Det var dött och skitmusik. Musik som jag inte alls gillade. Jag stack iallafall in på dansgolvet och gjorde mina moves lite. Efter en halvitmme stack vi därifrån till K2 som ligger vid Skanstull. Där var det inte så jättebra heller, men det var mycket bättre än La Isla. Vi var på K2 till klockan slog 2, sedan drog vi till donken för att käka lite. Vi alla var jävligt hungriga!

Dagen kan
beskrivas från en helvettesdag som övergick till en ganska bra dag! Jag hade iallafall sjukt kul med gänget igår, vi ska definitivt festa igen, men då kör vi inte b-klubbar! Never ever!

Idag så vaknade jag vid tre. Sedan dess har jag varit i kyrkan och därefter drog vi hem till mina kusiner. Så idag har jag faktiskt inget märkvärdigt att säga om min dag. Tyvärr!

Nedan kommer lovely pictures from yesterday!


Finaste!


Ni behöver inte kommentera mitt utséende! Jag vet redan att jag är snygg!


I <3 ME!


Snygga ;)

Love from the one and only Daoud<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

KÖR INTE KISSIE STIL HAAAAA hahahahahaha

2009-08-17 @ 23:10:29
URL: http://rabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0