Smile bitch

Tjaba allihoppa!

Jag har äntligen kommit hem. Eller nja, jag har varit hemma i fyrtio minuter! Skara stängde vid sju och vi åkte därifrån strax över sju, men dumma som vi är tar vi världens omväg och börjar köra ner mot Jönköping! Smart! Så resan hem blev en timme längre än vad den egentligen skulle komma att bli.

Skara var underbart! Sist jag var i Skara så var jag ungefär 10 år gammal. Jag visste inte att det fanns vattenland därborta, så jag tog heller inte med mig ett par badshorts. Vi var även där bara en kort stund, då vi var på besök i Skövde. Nu, åtta år senare så besökte vi Skara igen och idag var jag fullt redo för allt som väntades därborta!

Vi började med alla karuseller först, vilket inte var så många. Gocart var ju lätt skönast! Man får ju värsta adrenalinet när man sitter i bilen mitt i en kurva. Eller när man gasar på för fullt så att bilen åker snabbt. Det älskar jag!

Efter karusellerna bestämde vi oss för att utforska vattenlandet lite. TGIF! Det var varmt, men i skuggan kunde det bli riktigt kyligt! Det första jag gör är att ... klättra för alla trappsteg till ... FRITT FALL! Jag åkte den tre jävla gånger i rad! Ajaj, vad jag fick ont i ryggen! Första gången när jag stod där längst upp så vek sig mina ben! Det var ju bara som ett stup, hur fan skulle jag ta mig ner?! När jag satte vi och åkte ner för den, ja då kunde jag inte att undvika att klättra upp för alla trappsteg igen för att pröva den ännu en gång! Till och med brossan körde den!

Efter fritt fall så gjorde vi allt annat som man gör på Skara och jag kan säga att det var svinkul! Det som jag saknade var en jämnårig person med mig. Jag gick ju med min lillebror (12 år gammal) och min kusin som är ett år äldre än min bror. Skitsamma i det nu, jag hade det iallafall sjukt kul!

Nu är jag trött och jag funderar på om jag ska lägga mig eller inte. Vi får helt enkelt se! Ha det bäst! Puss!


Outfit for the day
Skjorta - New Look, Jersey
Jeansjacka - Beyond Retro
Chinos shorts - H&M
Converse skor
Wayfarers från Glitter ;P



Jag åker de mindre gocarten, haha! =D


Jag kör om alla såklart!


Ibland ska man FALLA FRITT!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag vill också dit :(

2009-08-15 @ 10:11:58
URL: http://beatricenicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0