The curious case of Daoud

Förlåt för så få inlägg idag, och jag har tyvärr inga ursäkter. Jag kom hem vid halv sex idag och har sedan dess inte gjort någonting! Jag som tänkte blogga, plugga, göra iordning alla kläder som ligger huller om buller i min garderob. Men nej, ingenting har skett. Jag fortsätter att fråga mig om detta är nya Daoud? Den lata jäveln som sitter och kollar på tv hela dagarna? Nja, tror inte det.

Jag kom som skrivet i det förra inlägget försent till skolan idag. Det var ju inte så bra med tanke på att jag skulle konfrontera min lärare i SAT. Så det fick bli en annan gång. Skoldagen har annars varit rätt lugnt, på engelskan fick vi höra på några tal och det var ett tal som gulliga Anna höll och som berörde mig verkligen och som fick mig att bli en donator. Ja, idag har jag anmält mig och blivit en donator helt enkelt. I slutet av dagen så hade vi informationsmöte för att få information angående projektarbete som man ska börja med någongång i början av nästa termin. Jag tänker börja redan nu! Inte nu nu, men snart iallafall.

Jag åkte sedan hem och hade sällskap av Beatrice då hon också skulle till Rönninge. Jag traskade direkt till gymmet för att köra ett pass. Jag har ju skuldkänslor för att jag inte har tränat i en vecka, så nu måste jag liksom göra mig själv stolt genom att träna extra mycket. När jag var klar på gymmet, tog jag en promenad hem. Väl hemma, duschade och åt jag.

Imorgon blir det en skön dag, för det första ska jag inte till skolan då vi har idrottsdag och då jag ska mönstra och för det andra ska jag på en längtad middag. Ja, jag ska mönstra imorgon och jag HOPPAS att det går skitbra eller skitdåligt. För skulle det gå skitbra så skulle jag ha chansen att få bli fallskärmsjägare, men skulle det gå skitdåligt så skulle jag inte behöva göra lumpen at all! Skulle jag göra halvt bra ifrån mig så skulle jag bli någon sort intermediär produkt! NEJ TACK!

Klockan bara flyger iväg, och jag har bestämt mig för att plugga lite spanska nu. Adiós mis amigos!

Daoud


Kommentarer
Postat av: beundrare

hey e du gay`!

2009-02-13 @ 01:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0