Americans next top model!

Jag har förut kollat på programmet, men slutade för ett tag sedan pga. Brist på tid. Min tid gick nog mer åt skolan, och andra (bättre) tv-serier! Jag har laddat ner de tre första avsnitten av den 11-säsongen och alla talar om den nya modellen som sägs vara väldigt Hough Couture. Modellen jag skriver om är självklart Isis.

Visst ser hon ut som en kvinna, men vid vissa vinklar ser hon precis ut som en kille! Tänk er en modell med en killröst + inga bröst eller rumpa. Jag menar visst, jag tycker att hon förtjänar att vara där om hon verkligen vill bli en modell, och hon har kämpat sig till den kvinna hon är idag, men hon har fortfarande inte gjort operationen som gör henne till en "riktig" kvinna. Därför är det också orättvisst för många. Så länge du har den där saken som alla killar har, ska man enligt mig klassas som kille, och "Americans next top model" är bara för tjejer. Isis borde först göra operationen och sedan återvända för att jag tror att hon kan bli stor! Väldig stor till och med!

Den där jobbiga tjejen Brittany blev vi som tur av med! Jag menar, visst ha bra självförtroende, men inte FÖR bra! Haha, "Hello, I'm brittany and I'm americas next top model!" Hon kom inte så långt med det! Lyckat att hon med den inställning åkte ut ur Top Model i första avsnittet. Jag vet att det är lite synd, men jag doooog av garv!

Jag vet än inte vem jag hejjar på, men det får ni snart reda på!

Ha det bra än så länge! See ya ;)

Isis
Americans next top model? Isis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0