At School

Jag sitter just nu i datasalen i skolan och vi har fysiklabb. Men som tur hade jag en bra partner och vi blev klara med både labben och labbrapporten ganska snabbt. Jag sitter just nu och bara chillar och väntar på att min nästa lektion ska börja. Vi har biologi sedan, fyfan, eller jag gillar biologi, men ibland kan det bli skittråkigt! Idag ska vi ha redovisningar, men tyvärr har jag glömt min redovisning hemma och kan inte redovisa idag. Jag hade heller ingen aning att vi skulle hålla redovisningar idag. Det kommer säkert ändå att gå bra.
Vi slutar ungefär 15:40 eller 15:50, aja iallafall, det är en lång dag idag som alltid. Vi slutar runt fyra varje dag förutom måndagar då jag slutar klockan 14:00. Måndagar är min skönaste dag iallafall!

När jag kommer hem ska jag faktiskt plugga ett tag, sedan ska min kusin komma hem till mi och jag ska hjälpa honom med en NO-uppsats som han ska lämna in nu i veckan någongång. Då ska vi hålla på med det, sedan ska jag även medverka på ett möte hemma hos oss med någon som kommer från Sector Alarm. Han ska tala om bla. Deras produkter. Kul kul...

Igår när jag kom hem från träningen skrev jag ett skitlångt inlägg, men när jag precis ska posta den så ska min internet inte funka. Så jävla typiskt, så mitt internet funkade inte igår föränn klockan 23:00 och då var jag tvungen att gå och lägga mig. Så tyvärr blev det en bloggfattig dag igår med.

Nu ska jag upp och ha biologilektion! Ni får ha det bra! Mer blogg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0