Bambi på hal is

Jag kom hem för ungefär 30 min sedan från en ganska lång och jobbig skoldag. Jobbig var den dels pga. att vi har så många lektioner idag, och dels för att lektionerna är så jobbiga och tunga. Jag menar, matte direkt på morgonen, två timmar fysik därefter, sedan biologi och sen ska man ha idrott till klockan 16:00 också. Ja, det var jobbigt.

Jag vaknade imorse med inställningen att det ska bli så skönt att simma idag. Jag klär på mig, tar med mig min frukost och skyndar mig mot simhallen. Jag går in i simhallen, tar av mig min tröja och märker att... jag inte har med mig min påse där alla mina saker låg. Ja, vad gör man? Jo, man tar på sig sin tröja och tackar för sig vid receptionen och även talar om hur klantig man är, och sedan går man till centrum och sätter sig ner för att äta sin frukost! Jag kom till skolan en  timme för tidigt idag.

Vi har ju sen årsskiftet börjar läsa fysik B i skolan och jag känner att det går bra. Min fysikbrain har nog hittat tillbaka till mig och det är jag tacksam över ...eller så kanske vi inte har kommit till den svåra delen än.

Idag hade vi även idrott, och då skulle vi åka skridskor på Östermalms IP, och jag som inte gillar att åka skridskor har ju självklart inga skridskor, men som tur fick jag låna av min underbara kära vän Julia. Ja, jag åkte på tjejskridskor, och ja, det såg roligt ut. Så roligt att jag blev utstirrad av några personer, men då sa jag till att de inte ska stirra mer, och då börja de asgarva. Det var även så roligt att ramla x antal gånger pga. taggarna. Jaja, men det var roligt iallafall. Haha..

Nu är jag äntligen hemma och vet inte om jag ska till mina kusiner eller om jag ska på aerobics med Aseel och för att sedan komma hem och planera festen.

See ya'

Daoud


Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAHAHAHA xD Hade du tjejskridskor??? :P Gud så kul, det där skulle jag ha sett :P

2009-01-23 @ 18:33:38
URL: http://desmajobbiga.bloggspace.se
Postat av: awi :P

haha... ja du skulle verkligen ha sett det! speciellt när han blev utstirrad och sen ramlade på magen framför bengan...:P (förlåt daoud)

2009-01-23 @ 19:12:59
Postat av: Bea

HAHAHA, nej skojar du med mig??? Stackare ;) xD

2009-01-24 @ 19:10:22
URL: http://desmajobbiga.bloggspace.se
Postat av: Tobias

svar: alla tkr olika!

2009-01-25 @ 22:24:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0