Dagens..


Dagens bästa idag var att min bästa kompis Roxana kom över och vi hade en mysig filmkväll. Vi har det alltid så roligt när vi är tillsammans, och idag var det inte sämre. Hon grät och grät, men jag fick trösta, haha. Hon var så jävla gullig när hon grät hela tiden pga filmen som vi såg. Fler filmkvällar blir det med henne, och antagligen fler tårar också! Ska vi se Titanic nästa gång Roxana? Så kanske du kan skapa en pool åt mig här i mitt rum, för det behövs verkligen en!


Dagens sämsta måste vara SL-bussen som gick sönder precis på uppfarten till E4 imorse. Detta gjorde att jag praktiskt taget missade hela första lektionen, och jag hatar att missa lektioner när jag vaknar tidigt och gör mig redo. Jag kunde lika gärna sovit en halvtimme längre idag, men icke sa nicke. Bussen var tvungen att gå sönder precis vid motorvägen, bra!

Kommentarer
Postat av: Roxana

vadå POOL? ja ska ge dig ett nytt världshav :D

2009-01-17 @ 10:56:29
URL: http://chocolaterox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0