Godmorgon!

Idag var jag för trött var att gå och simma, men jag ska istället göra det i eftermiddag eller imorgon morgon. Nu sitter jag iallafall här helt död som alltid och håret är, ja vad ska man säga? Idag har jag en lång dag, jag slutar nämligen fyra idag, men det är bara för att vi har idrott som sista lektion. Men dagen kommer nog att gå ganska snabbt då vi har en hel del roliga lektioner.  Efter idrotten ska jag snabbt hem och sedan ska jag antagligen göra något, vi får se vad jag hittar på.

Just nu sitter jag och äter frukost, en ganska god frukost. Rostade mackor med tonfisk på.. Haha, men det är jävligt gott iallafall! Sedan ska jag fixa till mig!

Vi hörs senare under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0