Gym after school..

Äntligen är jag hemma från en ganska lång dag, men jag har inte bara varit i skolan utan jag har även varit på gymmet och gymmat lite. Så nu är jag hemma och är (nästan) död.. haha.. Idag på gymmet körde jag bröst och triceps, du vet, min kompis brossa har lärt mig lite hur man ska gymma. Nästa gång jag drar och gymmar ska jag köra rygg och biceps. Gymma är till för alla, smarta som dumma. Jag menar du måste ju gymma smart för att få bäst resultat på kroppen. Jag har ännu inte duschat och it is kind of nasty!

Men snart ska jag duscha, jag väntar på att min mamma ska ut ur duschen så att jag kan gå in sedan. Jag ska fan ta en ganska lång och skön dusch, för sedan väntar faktiskt plugget, och det blir inte kul. Har jättemycket plugg, en labbrapport som jag ännu inte skrivit och den ska in imorgon, en biologiläxa och lite matte att göra. Fan, hoppas att jag hinner nu!!

Nu duschen! Ha det bäst!

Daoud
Såhär såg jag ut igår. Gråa jeans, en grå kofta och en tee med skönt tryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0