I wish that I was Gossip Girl

Jag är klar med plugget nu och snart väntar det nya avsnittet av Gossip Girl som jag ännu inte har hunnit se. Dagens plugg blev biologilabben och en liten del matte. Men mer plugg väntar mig imorgon och hela helgen faktiskt. Men på lördag ska jag iallafall på en 18-årsfest som min kompis har och det ska bli skitkul!

Gossip Girl är ännu skitbra för mig, och jag kommer ihåg när sista avsnittet av The O.c gick. Fyfan vad det kändes tomt därefter, jag menar man satt inte på onsdagar klockan 21:00 och väntade på att O.c skulle börja.. Men Josh som skapat The O.c skapade även Gossip Girl som jag grymt gillar. Han ersatte The O.c med Gossip Girl, och även fast jag ibland kan sakna The O.c så är det grymt skönt att ha Gossip Girl att kolla på. Jag menar, rika, snygga och grymt snyggklädda karaktärer som lever i feta etagevåningar på The upper east side, vi alla önskar att det var vi, fast icke sa nicke! Vi får bo i vårat kära Stockholm! <3<3

Nu dags för GG! Puss och Godnatt!



Gossip Girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0