Idag är en skön dag!

Det gick tyvärr inte att logga in på blogg.se imorse, så detta blir nog mitt första inlägg under dagen. Jag vaknade för ungefär två timmar sedan och det var jävligt skönt att för en gångs skulle vakna lite tidigare, men ändå senare än man vaknar på vardagar. Min morsa hade stekt ägg och jag älskar ägg, så det blev ägg till frukost. Snart ska jag börja plugga lite, sedan ska jag till S-tälje för att hjälpa till med en flytt.
Dagens planer är att jag ska på middag senare ikväll hos en kompis vid namn Mikaela, och det ska bli grymt kul! Det var fan länge sedan jag var på en sådan fest, middag whatever.. haha, så jag hoppas iallafall att det blir kul! Vi har även världens snyggaste present till henne! Hon måste bli glad FFS!

Nu ska jag iallafall dra, mer blogg lite senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0