P.s I love you!

För en stund sedan gick min vän Roxana hem efter en filmkväll hos mig. Vi såg den mysiga filmen så vi båda inte sett, P.s I love you. Det var grymt bra, bättre än förväntat faktiskt och Roxana satt nog och grät som en gris genom hela filmen. Ni vet, vissa kollar inte på filmen, utan är praktiskt taget karaktärerna i filmen. Så jag satt nog mest bredvid och försökte trösta min vän genom att skratta ibland för att hon såg så löjlig ut. haha, förlåt!

Nyss såg jag en artikel på att en ny sedel ska tillverkas i Zimbabwe, en 100 biljonssedel! Jag kan knappt fatta vilken inflation det är i Zimbabwe och jag tycker verkligen synd om befolkningen därborta. Mat, livsmedel etc kostar ungefär dubbelt pris för varje dag som går, och detta resulterar till att Zimbabwe hela tiden går i en djupare inflation. Snart kommer väl också triljonssedeln ut, eller? Vi måste snart hjälpa de att fixa till detta, visst det är inte lätt, men vi får inte glömma Zimbabwe. FN, EU, whatever måste göra något åt detta, stackars befolkning som kan bygga hus av deras pengar, men ändå har de knappt råd att köpa en liter mjölk! Vi får inte sluta bry oss.
Artikeln kan ni läsa här: http://nyheter.se.msn.com/article.aspx?cp-documentid=12877858

Jag ska
snart börja kolla på The City, jag är inte alls trött, och det ska fan bli skönt att bara sitta och kolla på sköna serier idag!

Ha det bra än så länge!







P.s I love you!

Kommentarer
Postat av: Roxana

ASSO ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MKT <3333

2009-01-17 @ 10:54:08
URL: http://chocolaterox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0