That wasn't easy bitch

Lista snodd från Showiiiiit, oups!

1.Vad skulle du säga om din flickvän var otrogen mot dig?
Smutsskalle, stick till ditt hemland!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Boooooop
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Har aldrig varit med om det, men skulle nog säga, awww, jag vet att du bröt din nagel =(
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Av Booops, för några månader sen.
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hon sover innan jag går och lägger mig!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Att jag var en rich bitch! Skulle nog shoppa upp pengarna!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag tror på något högre väsen, men jag vet inte vad. Skulle nog tacka honom för varje dag jag fick leva.
8. Vad vill du höra mest av allt?
Just nu? Att jag fick MVG i slutbetyg i Matte B. *Hoppas*
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jag har redan! So go and fuck with yourself!
10. Din romantiska replik?
Hej, jag heter Daoud..........osv Tro mig, alla faller!

Min finaste kompis av alla. I adore her! She is the love-bestfriend of my life! Bitch!
Här är hon en Irakigirl, :D:D

Kommentarer
Postat av: Roxana

vilket sms? :D

o TA BORT BILDEN VI DREV JU !! <3

2009-01-12 @ 16:18:05
URL: http://chocolaterox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0