The City!

Jag har redan sett två avsnitt av The City och det är sjukt bra! Whitney är fan underbar, och hon är alltid så jävla snyggt klädd!  Hon skulle nog kunna bli modell, istället för att jobba bakom catwalken. Men hon kanske gillar att jobba bakom, vem vet? The City börjar redan med så sjukt mycket drama och det är så spännande att följa. Man börjar redan känna vibrationer av de som är falska i serien och de som bara utnyttjar Whitney. Olivia, en av hennes kollegor är sjukt avundsjuk på Whitney och det märker man redan från början. Även om jag tycker att Olivia är sjukt snygg så är hon jävligt falsk.  The City och The Hills ligger nog på samma nivå, men vi får se, jag har ju som sagt bara sett två avsnitt av The City, fler kommer!

Nu snart ska jag se avsnitt tre och fyra, haha, det blir nog en lång kväll för mig idag! Men äsh, det skadar väl inte!
Ha det trevligt på er!


Olivia Palermo = Skitsnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0