The Perishers

Jag sitter just nu i skolan på engelska lektionen och ska börja skriva en skräckhistoria. Susanna som jag ska skriva med är tyvärr inte här idag så jag kan tyvärr inte börja skriva. Jag kan ju heller inte börja själv och skriva utan henne, så jag får göra annat idag. Men det är väl skönt det, men jag vill ju ändå att vår historia ska bli klar i tid.

På samhälle innan lunch hade vi ett stort läxförhör. Jag som hade pluggat en hel del fick total blackout och visste inte vad jag skulle skriva på analysuppgiften. Detta resulterade i tidspress och tidspresset resulterade till att jag inte kunde göra klart hela analysuppgiften. Men jag hoppas att hon förstår och jag hoppas iallafall att jag får ett bra betyg på det jag har skrivit. Sen kommer ju självklart andra analysuppgifter som jag kan göra bättre ifrån mig på, så det kommer antagligen att gå bra ändå.

Jag slutar klockan tre idag, så det känns rätt skönt. Ska dra hem och sedan börja plugga en hel del faktiskt. Jag ligger efter i matten, därför måste jag plugga lite matte ikväll. Senare ikväll ska jag kolla på Gossip Girl och One tree hill och kanske på 90210 om jag skulle hinna.

Nu ska jag dra! Ha det bäst!


The Perishers - Trouble Sleeping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0