Tisdag 17:17

Förlåt för en bloggfattig dag igår, men jag hade en hel del att göra och jag fick inte tag på en dator förutom i skolan såklart.
Men jag var och simmade igår morse, sen skyndade jag mig till skolan för att ha en heldag. Vi slutade runt två och då for jag direkt hem för att gymma lite.

Idag är det iallafall en ny dag, och jag är precis hemma efter en lång dag i skolan. Dagen började med historia och slutade med en svenska lektion (kul!) Vi hade nog 8 lektioner idag, och det är sjukt många för att vara en dag. Men jag överlevde dagen ju!
Jag ska träna ikväll och sedan ska jag nog dra till solariet innan jag återvänder hem. Brun ska jag bli och stark! Jag ska ju snart mönstra (13 Feb) och jag ska fan klara mig och bli fallskärmsjägare, annars kommer jag inte att göra lumpen!

Nya avsnittet av Gossip Girl har kommit ut, så jag ska nog kolla på det med. Ja, jag kollar på Gossip Girl, men vafan, det är ju en sjukt bra serie!! Jag tycker definitivt att fler killar borde följa serien.

Mer blogg senare ikväll! Ha det bra!


Roxana och jag! Kommer aldrig att släppa dig!

Kommentarer
Postat av: Roxana

FÖRALLTIIIID DAOUD <3

2009-01-13 @ 18:46:30
URL: http://chocolaterox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0