Better on the other side

Förlåt för att jag inte har hunnit uppdatera något idag. Men det behövdes verkligen en lång sömn så att jag kunde återställa mig och så snabbt jag kom upp ur sängen så skulle jag helt plötsligt hjälpa pappa med att ta bort allt smuts på träet utomhus så att vi kunde olja de med träolja, kul! Haha! Ibland blir det bara så och då får man ta och hjälpa. Man gör ju en god gärning ellerhur? Jag har ännu inte blivit så bortskämd att jag inte hjälper mina föräldrar om de behöver hjälp.

Ja, vad
händer nu? Jag ska faktiskt ut och äta middag med några vänner från skolan. Vi vet ännu inte vilken restaurang som vi ska käka på men det blir säkert någon med jävligt god mat! Jag är jävligt hungrig och sugen på god mat!! Nu måste jag dra för att hinna med tåget, jag bor ju inte i stan, ajdå =/ !

Ha en trevlig kväll så hörs vi när jag är hemma igen!


"The Game's New Song "Better On The Other Side" featuring. Chris Brown, P.Diddy, Polow Da Don, Mario Winans, Usher & Boyz II Men. A Song Tributing Michael Jackson who died of Cardiac Arrest On 6/25/09."

Kommentarer
Postat av: Hakar

What did u eat?;)

2009-07-05 @ 15:56:44
URL: http://hakarb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0