Wedding

Året var 2006, ett härligt bröllopsår tillskillnad från detta år. Alla var glada, nyförälskade, kära och ville snabbt få barn. Assyrier, mitt folk, är ett väldigt speciellt folk. Du behöver inte känna den blivande hustrun eller maken för att bli bjuden, det räcker med att du känner den blivande hustruns kusins barns kompis pappa. Ja, då blir du bjuden. Aja, året var 2006 och vi fick ungefär 12 inbjudningskort till bröllop. Fatta 12! Helt otroligt! Och jag kan lova er att vi kände bara tre av de, haha!

Idag ska
jag på bröllop och jag tror att det är första gången detta år! Det ska bli jättekul och ännu en gång, jag känner inte de som ska gifta sig, men jag tror att min mamma och pappa vet vilka de är (läs: de känner de inte heller!). Men så är det när man går på bröllop. Det är kul att lära känna nytt folk på ett ... bröllop. Jag drar dit för att utnyttja systemet. Jag menar, vem vill inte ha GRATIS GOD mat, tårta, frukter, snacks, musik, dans osv? Jag vill!!

Här kommer outfiten för dagens bröllop;



Vad tycker ni? Trashit? Ego style? Fult? Snyggt? Sexigt ;)? Skulle ni vilja ha mig? JAG SKULLE VILJA HA MIG, NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0