Dentist time!

Gormorgon på er allihoppa!

Jag har sovit väldigt gott, men jag vet inte om jag har drömt. Jag drömmer aldrig nu för tiden, vilket jag tycker är lite sorgligt. Jag gillade att drömma och berätta alla mina drömmar för mina vänner och föräldrar. Nu längre har jag ingenting att säga.

Snart ska jag iväg till tandhygienisten (stava jag rätt?). Hon ska skrapa bort all min tandsten och kolla min tandhygien, haha ;P Jag hatar att gå till tandhygienisten, för det gör jävligt ont att vara där. När hon skrapar bort tandstenen gör det skitont, nästan så att man börjar gråta faktiskt.

Nu måste jag gå för att borsta tänderna! Man vill ju att de ska glänsa när man kommer till tandläkaren ;)

Ha det bra!


Skräcktandläkare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0