I mean, what's next?

Det går inte att förstå att jag inte kommer att se Lauren mer! Det går bara inte! Fyfan! Hatar sådana avsnitt då man vet att man inte kommer att kunna fortsätta dessa karaktärer. Just nu hatar jag "The Hills" mer av allt, jag hatar "The Hills" för att jag älskar serien, ni kommer ändå inte att förstå vad jag menar.!

Detta var nog det mest fantastiska avsnittet jag har sett av "The Hills"! Det innehöll humor och sorg, lättnad och irritation. Lauren började serien på topp och hon avslutade serien på topp också och det gör mig väldigt stolt! Hon är verkligen en förebild för mig och för många andra. Hon har varit en person som jag sett upp till, en person som jag kan identifiera mig med! Det låter konstigt då hon är en kvinna och jag en man, men hallå? Queerfeminism! Då menar jag att jag kan identigfiera mig med hennes individ!

Jag tänker
definitivt fortsätta att följa serien i höst och jag tror att den kommer hålla samma standard utan Lauren, men jag kommer absolut att sakna Lauren! Hon är en del av serien och kommer alltid att vara en del av serien, vare sig hon är med eller inte! Jag önskar henne lycka till med allt hon gör och jag vet att hon kommer att lyckas i livet, hon är ju liksom Lauren Conrad, och den Lauren som jag känner lyckas alltid!

Kunde tyvärr inte hitta en bättre video, men denna får duga!

"I mean, what's next though?
"To be honest, for the first time in a long time, I really don't know!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0