I'm lovin' it

Är det bara jag som ÄLSKAR de nya glasen på McDonal's? De är ju sjukt snygga! På designen ska glasen föreställa colaburkar och det är det som är så coolt med dessa glad. Glasen finns i sex olika färger, Lime, grön, röd, blå, svart och i lila. För att få ett glas är man tvungen att köpa en plusmeny, och det är en ny färg varje vecka.
V 24 (start 9 juni) lime v 25 grön v 26 grå v 27 rosa v 28 blå v 29 lila. Därefter säljs glas i de färger som eventuellt fortfarande finns kvar. Jag ska defintivt få tag i alla färger! Här hemma så har jag FEM limefärgade glas. Haha, fråga inte hur jag fick tag på de! Två ska däremot inte användas. Jag ska spara de tills jag skaffar mig en egen lya ;) Det må låta töntigt, men jag tycker att dessa glad är underbart snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0