Love me, hate me

Tja Tja!!

Nu är jag tillbaka från jobbet. Ni undrar säkert om jag är trött nu när jag har jobbat hela natten, men ärligt talat så är jag faktiskt inte det. Jag ska iofs lägga mig strax och få lite sömn, för vid 11.00 måste jag upp. Jag ska ut på stan en sväng för att kolla vad som finns i butikerna och om jag får med något hem. Sedan måste jag till statsbiblioteket för att låna några böcker till mitt projektarbete =)!

Efter det ska jag faktiskt plugga! Ja, ni läste rätt, jag ska plugga. Jag måste ju hålla på med mitt projektarbete för att få klart det, jag menar projektet kommer ju inte bli klar av sig själv. Måste ju givetvis få MVG också, och då kan man inte lata sig! Haha.

Aseel min goda vän har åkt till Dublin för att stanna där i två veckor. Hennes fina syster gifter sig snart och Aseel ska vara brudtärna :) Jag längtar att få se henne i klänning. Hon påstår att klänningen som hon ska bära är jätteful, men jag vägrar att tro henne. Vem vill ha fula klänningar på sitt bröllop? Inte jag iallafall! Det jag vill komma fram till är att jag kommer att sakna henne otroligt mycket! Aseel om du läser detta, kommentera eller skicka ett sms. Sen får jag också önska henne lycka till med Fe*!!! (Love love love!)

Nu ska jag gå för att sova en stund! Vi hörs senare, godnatt på er! :)


Aseel och Mr.X i Dublin!

Kommentarer
Postat av: Aseel

Aaaah ahahahahha..Ditt egg, didn't u get my text? i sent u one before the plane left. Och din mamma, no mr X.!!:P..DOAUD UR MY MR X LOVE UUUUUU<3<3

2009-06-09 @ 16:00:52
URL: http://essofhearts.webbloggt.se
Postat av: Aseel

Plus jag ska vara borta i tre veckor och en dag:P

2009-06-10 @ 01:09:09
URL: http://essofhearts.webbloggt.se
Postat av: Rebecka

OH NO YOU DIDNT... HEHEHEHEH ASEEEEL I GOT A MESSAGE FOR YOU: FFFFFFFFF FARLIGT HEHEHEHEHEH

2009-06-10 @ 11:52:29
URL: http://rabecka.blogg.se/
Postat av: Aseel

UPPDATERA DITT ÄGG!!! SAKNAR DIG JUE MEN DU SKRIVER ANTIGEN BÖCKER ELLER INGET ALLS!!! HUR MÅÅÅÅR DU!!!!!!!

2009-06-14 @ 15:52:41
URL: http://essofhearts.webbloggt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0