My life is like

Varning för lång text!

Sist jag skrev skulle jag på en studentmottagning för att äta god mat! Jag kan ju sammanfatta studentmottagningen med två ord; Ät bara! Det serverades matbuffé, smörgåstårta och efter det själva tårtan. Så ja, som ni kanske förstår gick jag upp bara den kvällen några kg.

Dagen efter var det Alina och Alexandras studentutspring och mottagning! Jag begav mig till jobbet för att jobba i fem timmar, sedan begav jag mig mot Rönninge Gymnasiet. Väl framme började det att regna och det var mindre kul. Jag hade ju skitit i paraplyn då jag trodde att det inte skulle börja regna, men just då så skulle det nämligen regna! Typiskt! Jag stod iallafall där med mina vänner som jag inte träffat på åratal medan regnet öste ner. Det är ju bara lite vatten liksom!!?

Efter utspringet så begav jag mig mot stan för att träffa min farsa och vi skulle inhandla studentpresenterna åt tvillingarna. Jag köpte vardera armband + ett hänge från Thomas Sabo och det uppskattades väl kan jag säga!

När vi väl var hemma var det snabba tag som gällde. Jag skulle in i duschen, sedan klä på mig och göra i ordning mig inför kvällen. Sedan var det dags för studentmottagningen och även här gällde samma villkor; Ät bara! Det var fullt med mat och tårtor! Mm, vad gott det var. Jag gick även denna dag upp några kg. När vi hade ätit klart och blivit mätta så var det dags för Rönninge Gymnasiets slutskiva!

Vi åkte in mot Fridhemsplan för att förfesta lite på Nivå22 och jag kan säga att det blev lite för mycket förfestandet där! Haha! Därefter åkte vi till slutskivan som skulle äga rum på Mango bar på Sveavägen. Där blev det mycket dans för min del och jag personligen hade det sjukt roligt! Alex var lite borta, men det var bara kul!! Jag kom förresten hem vid 05:00 den kvällen och skulle sedan upp vid 09:00 för att jobba!

Inatt var jag på födelsedagsfest hos min kusin Joakim. Där bjöds det på mat och snacks, och sedan började alla grabbar att dricka! En drack tills han blev våldsam och däcka, men jag och Majkel tog hand om honom. Vad gör man inte för sin kusin!? De verkade ha roligt och det är det som räknas för mig. Även jag hade kul, även om jag fick ta hand om en däckad kille!

Nu sitter jag här med mitt te och ska snart kolla på "The Amazing Race säsong 14"! Bye bye!

Här kommer lite bilder från torsdag och idag

En del av gänget på Nivå22!


Jag och studenttvillingarna!


Kvällens Outfit! (Ser en aning tjock ut på bilden c(= )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0