My life

Det har gått 26 timmar sedan jag skrev mitt senaste inlägg. Nu har det inte blivit så många inlägg, men jag försöker skriva ett inlägg nu om hur min dag har sett ut. Nu när man jobbar kan man ju inte göra så mycket och speciellt inte när man jobbar kväll. För den enda tiden som man egentligen har är på morgonen och lite på eftermiddagen.

Nu är
jag ju inne i en jobbarvecka, så jag har fyra dagars arbete kvar. Inte kul alls, men det kommer jag att gå snabbt, det är jag nästan säker på! Det känns även som att jag kommer ha kul på jobbet nu, jag jobbar med människor som jag vill jobba med!

Jag drömmer mig ändå bort ibland och speciellt till Jersey om några veckor och Britney Spears om bara 3 veckor! Så nu är det väl dags att räkna ner! 21 dagar kvar till Britney Spears konsert!



Kommer ni ihåg min träningsdagbok förra veckan? Tror ni att jag fullföljde allt? Dum och omotiverad som jag är gjorde jag inte det tyvärr. Jag gör ett nytt försök i veckan och jag ska redan ut imorgon för att springa några km i skogen. Jag ska ut med en väldigt shysst vän Rita som också hon gillar att springa. Det ska nog bli så skönt!

Efter att
jag sprungit ska jag hem för att duscha och äta frukost, för efter ska jag möta upp Cecilia och vi ska väl hitta på något. Jag vet ännu inte vad, men vi kanske ska fika eller något. Det ska bli skittrevligt!


Vädret ser väldigt lovande ut denna vecka! Jag ska nog ta och sola lite för att få lite färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0