Open the door

Nu är jag hemma! Jag var ute och sprang i ungefär 30 minuter, men när jag kommer hem så släpper ingen in mig. Jag var alltså utelåst i ungefär 20 minuter. Kul! Alla förutom min fader var hemma, men morsan stod i duschen och jag tror helt seriöst att min lillebror är hörselskadad! Jag ringde på dörren typ 50 gånger, knackade HÅRT på dörren, på fönstret, jag KASTADE till och med stenar på hans fönster, men ingen kom och öppnade. Ja, vad gjorde jag nu då?

Jag lade mig för att sola, så jag solade i 15 minuter och fick lite färg på mig. Nu väntar duschen iallafall, finally! Måste också påpeka att mina gympaskor luktar förfärligt äckligt! Fyfan, jag tror att man kan dö av att lukta i de! Ni fattar inte hur äckliga de luktar!!!! Jag tror att jag kommer svimma snart!

I will see you!

Ni får lyssna på denna låt medan jag är borta!


Ännu med Disney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0